Velkommen Skovlund Friskole

Ugebrev 05. juni 2015. Ugebrev 19. juni 2015. Ugebrev 26. juni 2015. FSA og andre prøver. 8-9 kl. - prøver. 8-9 kl. - og hvad så? 8-9 kl. - karakterudtalelser. Ren skole rengøring. Fælles Mål - fag. Børn med særlige behov. Leje af skolen, hjemmesko, krus. Indmeldelse skole og SFO. Møder og kontakt efter behov. 0 kl - En del af helheden. Kørsel med offentlige busser. Ved barns sygdom og fridage. Viggo, vores intranet. Velkommen til Skovlund Friskole. En lokal forankret grundtvig-koldsk friskole.

OVERVIEW

This website skovlundfriskole.dk presently has an average traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have scanned two pages within the website skovlundfriskole.dk and found one website linking to skovlundfriskole.dk. There are two mass communication sites linked to this website.

SKOVLUNDFRISKOLE.DK RANKINGS

This website skovlundfriskole.dk is seeing fluctuating quantities of traffic in the past the year.
Traffic for skovlundfriskole.dk

Traffic ranking (by month) for skovlundfriskole.dk

Traffic ranking by day of the week for skovlundfriskole.dk

WHAT DOES SKOVLUNDFRISKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of skovlundfriskole.dk Mobile Screenshot of skovlundfriskole.dk Tablet Screenshot of skovlundfriskole.dk

SKOVLUNDFRISKOLE.DK HOST

I diagnosed that a single root page on skovlundfriskole.dk took one thousand eight hundred and fifty-nine milliseconds to load. We could not find a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
94.231.105.114

I identified that this domain is using the Microsoft-IIS/8.5 os.

Velkommen Skovlund Friskole

DESCRIPTION

CONTENT

This website has the following in the web site, "- og hvad så? 8-9 kl." We analyzed that the web page also stated " Leje af skolen, hjemmesko, krus." It also stated " Møder og kontakt efter behov. 0 kl - En del af helheden. Ved barns sygdom og fridage. En lokal forankret grundtvig-koldsk friskole."

SEEK OTHER WEB SITES

Skovlundgaardbyg

Alt i tømrer- og snedkerarbejde. Totalenterprise samt energirenovering og nybyg. Skovlundgaard Byg Steen Laursen Bækvej 15, Simmelkær 7451 Sunds tlf.

Forside Skovly - Gruppen

Bio-Dor luktsanering, 750 ml. Fjerner alle typer organisk lukt fra beholdere, containere, tekstiler, gulv og vegger. Logg inn for å handle. Logg inn for å handle. Miljøvennlig skuremiddel for fjerning av alle typer gulvpolish. Logg inn for å handle. Logg inn for å handle. Logg inn for å handle.

Børnehuset Skovly

Børnehaven tager på tur til Egehjorten. Få løbende information om aktiviteter og arrangementer. Her kan du finde praktiske oplysninger, læse nyheder, tilmelde dig beskedservice m. Brug menuen til højre for at bevæge dig rundt.

Forside - Skovly Camping

Klassetur for store og små klasser. Mød naturen på Skovly Camping. Børn er meget velkomne på Skovly Camping. Ta mor og far eller bedstemor og bedstefar med på camping. Vi har en stor legeplads med ny hoppepude og trampolin. Gokartene står og venter på, at I kommer. Turist eller dagsgæster på Skovly. Skovly Camping er ikke kun dejlig om fo.